Inge bättre..

Har sovit dåligt inatt.. Fått gå upp flera gånger..
Mår fortfarande illa o hemskt..
Bebisen har helvt RÖVARE i magen hela natten med, och han kan verkligen sparka så att det gör RIKTIGT ONT! Och så får jag väärldens sammandragningar när han rör sig så mycket, och då gör de enu ondare när han sparkar.. :P
Är ganska trött... Och känner stress över saker jag måste göra..
Orkar inte gå till Dagis med Sebastian idag, mår för dåligt och är för trött..
Ska till familjerätten sen kl 13.15, ska vila mig tills dess. :/

Imorgon ska jag till Barnmorskan med.. Skönt de..
Då ska jag verkligen berätta hur dåligt jag mår..
Hoppas man får lite sympati och blir igånsatt den 21.. Då är jag i vecka 38+3, och det kan ju inte vara förtidigt..

Näe... Mina vänner... Nu ska jag diska, plocka, bygga lego med Sebbe och pyssla med BB väskan..
I väldigt långsam takt.......



10.20
Nu ska jag snart börja laga mat.
Spagetti o köttfärsås. Jag e inte speciellt sugen, men Sebbe måste ju ha mat. :P

Har packat klart allt till mig i Bb väskan. Bara Bebiskläder och sånt kvar..
Mår inte alls bra...:( uusch...



12.00
Nu så har vi ätit, jag försökte pilla i mig lite.
Mår lite bättre nu iallfall.. Tur deet. Vore pinsamt o sitta o spy på familjerätten. :D
Nu ska vi klä på oss och åka bussen till stan.
Först familjerätten och sen ska jag handla lite som jag glömde igår.
Och bebiskläder får jag handla med, nu när jag packade BBväskan såg jag att jag inte hade så mycket kläder.




hannis om Inge bättre..:
Stressa inte, var sak ta sin tid :) Försök varva ner....

Svar: Ja jag stressar så lite som möjligt. Men vissa saker kommer man ju inte ifrån.

Kommentarer
Postat av: hannis

Stressa inte, var sak ta sin tid :) Försök varva ner....

2011-02-08 @ 10:39:22
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback