Kan man..

få magsjukan två gånger om??
Mina vanliga graviditets besvär påminner ju så mycket om magsjukan så jag vet inte om jag har fått det igen eller om det bara är graviditeten?.. :S Man ska ju bli immun ett tag mot det efter man haft det..?
Jaja..


Sebastian var så jäkla sur, och fick världens utbrott. Började slåss o skrika o.. Ja..
Jag hade inte gjort honom någonting, jag sa bara åt honom att han inte fick hälla ut saft på mattan..
Och så tog jag saften och torkade upp, och då bröt helvetet lös.
Men de va bara o försöka lugna ner honom.. Och sen efter han gapat och slagits klart så började han storlipa.
Nu är han Jätte jätte trött och sitter i soffan och håller på att somna..
Han får sova en liten liten stund. Han är lite konstig i sömnen nu efter han var sjuk.
Aptiten har inte riktigt kommit tillbaka heller.. :( Men jag ska laga något gott ikväll o hoppas på att han iallfall visar något intresse för maten. Jag vill inte lämna honom på dagis imorgon om han inte äter som han ska. Då får jag så dåligt samvete.

Nu tänker jag torka golven snabbt som tusan, och hoppas att han somnar under tiden.. 
Sen ska jag slänga mig i badet och raka mig. Har fan inte raknat mig under armarna på 100 år, så det är ju lagom fina buskar där. Syns kanske på korten, haha. Rakhyvlen har vart hemma hos mamma med, efter jag var där i julas, den hämtade jag hem nu i helgen. Och benen har jag inte rakat sedan i sommarn. Men dom skiter jag nog i. Har ingen o göra mig snygg för.
Och sen tänker jag faktsikt MÅLA NAGLARNA, bara för o känna mig lite fin. :P Just nu känner jag mig inte någe vidare fräsch, efter att ha haft magsjukan också.. Mina läppar är så spruckna av all denna kylan med.. Det är inte heller så kul. Nu känner jag mig iallfall bra i håret. :)



Roligt att det är så många som läser bloggen också. :)
Oftast runt 100 personer om dagen.
Kanske inte jätte mycket, men det är rätt mycket för mig.
131 igår!
Då får man ju mer blogglust. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback