Ledsen, Besviken och Deppig

Jag är verkligen ledsen och Besviken över att det inte blev någon igångsättning.  :(
Och över hur folk beter sig, och över alla möjliga saker...
Jobbigt att det inte blev något idag, nu måste jag lämna bort Sebbe igen.
Men på torsdag får Pontus komma hem till mig och ha Sebastian där..
Och blir de igångsättning så får han ta med sig honom hem, annars så kommer jag ju hem igen..
Och då är det den 28 som de ska kollas igen, och då hoppas jag verkligen att det har hänt nått..
För annars kommer jag verkligen o lipa.. Nu hoppas jag bara att jag kan få må lite bra, slippa illamåendet.

Är riktigt öm efter hinnesvepningen, blöder lite fortfarande..
Men inga förvärkar.. :( Ingenting.. Kroppen vill verkligen inte...
Hoppas att den iallfall har gjort några milimeters nytta så dom kan sätta igång mig..

Har suttit och läst om folk i exakt samma situation som jag var i idag, som fått ställas inför samma val och valt att gå igenom det. Och visst, det har tagit 3-4 dagar. Men dom tyckte ändå att det gick bra och ångrar inte de.. Så just nu sitter jag o nojjar över att jag inte tog chansen.. Men jag vill ju som sagt inte riskera barnets liv, eller mitt egna, eller göra det jobbigare än vad det behöver vara, eller att något annat ska gå snett... Jag är inte så desperat. :P Vill ändå att de bara ska kunna gå max 2 gånger med gelen och sen att dom kan ta hål på hinnorna o ge kroppen chans o dra igång själv utan dropp.. Helst slippa gelen överhuvudtaget.. Men dom sa att dom skulle göra en rejäl hinnesvepning igen på torsdag, om inget hänt.. Men de verkar ju inte ha någon effekt på mig denna graviditeten. :D


Men nu så är jag iallfall hos mamma, ska vara här tills onsdag kväll.
Jag klarar inte av o vara själv hemma, se bebisakerna osv.. Då blir jag bara mer ledsen..
Men jag går självklart inte runt o lipar utan ser glad ut för Sebbe. :D




Jaja,, håll tummarna för mig nu.. Håll tummarna för att min kropp vill vara meed lite!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiden är ju inte inne än lila gumman det är ju därför de inte kommer i gång?

2011-02-21 @ 19:40:05
Postat av: hannis

håller tummarna:)

2011-02-21 @ 20:52:55
URL: http://hemelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback