Lördag

Gomorron!
Snart ska jag tvätta, har egentligen knappt inget o tvätta.
Men tvättar de lilla som finns så är de borta iallfall.
Ska dammsuga av här sen o efter de ska jag ränsa i skåpen igen.
Och ska även ränsa bland Sebastians kläder, ta bort allt som är försmått.

Ska gå till affären o handla lite med, sen ska jag bara slappa.



10.40
Nu är tvätten klar. :)
Nu ska jag diska och dammsuga, sen ska jag hoppa in i duschen och sen gå till Affären.
Tänker vara tattig och ta med mig vagnen, kommer inte orka bära hem grejerna annars. :P
Haha..Är ju faktsikt högravid, så.. Jag får vara tattig..

Har lite allt möjligt o pyssla med idag faktiskt.
Ska köpa en massa glödlampor o byta o hålla på.
En propp gick och slog ut minst 5 lampor! Lagom roligt.. :)

Nu ska jag skriva en matlisa också, behöver dock inte så mycket...
Det har ju inte gått åt någon mat knappt eftersom vi vart sjuka och Sebastian inte haft någon aptit alls.



Jag har 3500 kr som bara ligger o väntar på att få bli spenderade på en barnvagn!!
Jag hoppas att det kommer upp något på blocket snart..
Hade helst velat ha en barnvagn i prisklassen 2500.
En sån vagn räcker känns de som.(Jävla tjat om barnvagnar just nu, jag vet.)
Och så har jag 1000 kr över, behöver ju lite mer blöjor o sånt.

Och jag LOVAR, det kommer bilder ikväll sen!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback