Onsdag? Eller?

Hjärnsläpp.. Minns inte vad det är för dag. :P
Aja vet att det är den 9onde iallfall och att jag ska till barnmorskan nu 10.40. haha..

Sebastian ska snart till dagiset, och då tar jag bussen direkt ner till stan.
Funderar på o klippa håret efter att jag har vart hos barnmorskan..
Ska se hur mycket pengar jag har gjort av med denna veckan först. :P
Men jag har bara köpt nödvändiga saker så jag har ingen ångest. :D

Och NU mår jag JÄTTE BRA.
Mår inte illa, har inte ont någonstans.
Ja lite ont när jag går bara för bebisen trycker på och är lite tuung. :D
Men annars är de som lugnet före stormen. :)
Sköönt de..

Jag är redan färdig faktsikt, redan gjort mig iordning o allting.
Ska bara byta blöja på sebbe nu som har BAJSAT och sen ska han ha kläder.
Hoppas att barnen är friska på hans dagis nu... Just nu passar de inte bra o bli sjuka..
Kommer jag dit och det fortfarande går magsjukan där, då säger jag TACK O HEJ, sebastian får följa med mig till barnmorskan istället... För det går så många olika magsjukevirus, och jag vägrar få de en gång till. :P
Ja jag kanske är lite mesig, men det är inte lätt o vara ensamstående och ta hand om sig själv o ett barn när man spyr och allt möjligt..
Kommer bli ett helvete sen när både Lillebror, Sebastian och jag har magsjukan.. Längtar INTE dit. :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback