Ös.

Nu har jag tvättat klart och hängt allt i lägenheten.
Maten står i ugnen, fläskpankaka blir det.

Sebastian är litee små trotsig idag.
Och mitt tålamod, ja de ska vi inte ens tala om... :P
Min kropp är totalt slut, och går på högvarv hela dagarna känns de som.
Ringde pontus igår o frågade om han kanske kunde komma idag, och de kanske han kunde.
Men de ser inte ut som de nu. Tyvärr, hade behövt någon som kom hit o lekte med honom..
Ingen som kan komma hit o leka med honom imorgon när jag måste storstäda? :D
Hade kunnat lämna bort Sebbe till Pontus o farmor åde.
Men jag vill inte lämna bort honom, det e ju våran ''sista'' helg ihop utan bebis...

Men nu så är jag klar med allt som ska göras idag.  :)
Sparar all energi åt storstädningen och storhandlingen imorgon.
Ska mest bara köpa saker som jag kan lägga i frysen och sånt som håller sig länge i kylen! :P
Micro/ungs mat blir det med, så jag slipper stå och laga mat den första tiden.  
Ni som känner för de FÅR GÄÄÄRNA komma hit och laga mat åt oss! haha..


Resten av dagen ska vi bara gosa, Leka, Bada, titta på let's dance och äta godis!
Och förhoppnignsvis kan jag få honom o somna nu efter maten, så jag får sova. :|
Min kroopp känns såå tung, känns som magen väger 1 ton! Orkar knappt gå runt i lägenheten.
Helt otroligt, ändå har jag bara gått upp 7 kg typ under graviditeten.. :P Haha

Kommentarer
Postat av: Kajsa Lundstedt

Vad intressant dina poster verkar. kommer definitivt läsa din blogg igen! (: Ha en bra helg =P

2011-02-24 @ 01:35:38
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback