Piggare.

Har sovit ganska bra inatt faktiskt.
Har dock haft jäkligt mycket onda sammandragningar.
Drömt om att jag har haft ont, och sen vaknat o haft ont. :P
Lite lugnare med sammandragningarna nu dock.
Väldigt livlig bebis i magen..

Jag är lite piggare idag, måste orka gå ner till tvätten sen.
Sebastian har inte bajsat än. Får väl se hur han är i magen.
Hoppas verkligen att detta blir en lugn dag..
Ska diska snart, torka golven sen om jag orkar dvs.
Tänker inte överanstränga mig.
Men jag hatar att gå här hemma o veta om att det är 100 saker som jag måste göra.
Behöver posta några jätte viktiga brev med!

Men nu så ska jag se om jag kan få i mig nått o äta.
Har bara druckit vatten,saft och blåbärsoppa sedan igår.
Är så jäkla hungrig samtidigt som jag fortfarande har kramp i magen..



12.20
Har ätit lite kokade morötter.
Känns lite bättre.. Men jag är helt död i kroppen..
Känns som att jag ska trilla ihop när jag ställer mig upp. wä..
Fick lite energi av morötterna iallafall och krampen försvann en aning.
Har suttit ner o slängt i en hårfärg i huvvet.
Ska skölja ut de om 20 min. Blir typ kopparbrunt.

Ska försöka pilla i mig så mycket grejjer jag kan, så jag få energi.
Vid 15.00 har jag tvätt tid.
Men mår jag som jag gör nu kommer jag icke orka tvätta.. :/
Men jag hoppas jag piggnar till, för jag vill gå bort till hydro o hyra lite filmer också.
Så man har nått o titta på.




13.35
Blev väldigt nöjd med hårfärgen!
Liite mörkare än vad jag hade hoppats på men nu ser håret iallfall redigt ut.
Och färgen bleks ju också.
Ska se om jag orkar ta kort, beror på hur jag mår senare.

Vi har badat nu med, så nu är vi reeena!
Hoppas att man inte drar med sig allt för mycket basiller till tvättstugan sen.
Man får ju städa efter sig så gott man kan.
Känns ju hemskt o ha på sitt samvete om man smittar någon stackars jävel.
Till affären ska jag väl kunna gå en snabbis iallfall utan o smitta någon.
Sebbe sitter ju i vagnen o jag behöver ju inte direkt kleta skit på väggarna där. :)

Jag är DÖÖ hungrig nu.. Jag vet inte vad tusan man vågar äta heller..
Men jag måste äta, för jag går fan sönder annars..
Vet ju att det inte är bra o slänga i sig massa mat när man vart magsjuk, men de får bära eller brista.. :P
Funderar på o värma på nån snabbrätt. Sebastian har ingen vidare aptit.. Han vill bara ha sånt han absolut inte borde äta, som välling och fullkornschips. :P Makaroner har han ätit med, med ketchup.
Känns väldigt jobbigt att han inte äter redigt.. Men han är iallafall piggare idag än igår.
Men han sitter mest, leker lite ibland.
Dricker gör han iallafall, väldigt mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback