Trött..

Hua, vad trött jag är.
Det var RIKTIGT jobbigt att vara på stan idag. Jag ville bara heem!
Känns verkligen som att bebisen ska trilla ut, sammandragningarna tryyycker verkligen ner huvudet så mycke de bara går.. Och de typ sticker och ''ilar'' mellan bena. :P Men jag har inge sånt ''värk'' ont.
Jag hoppas bara att han kommer snart. Men INTE ikväll, för jag är för trött. :P
Värkarna kan få starta när jag är utvilad igen. haha.. Gärna på morgonen, när man sovit klart. (Y) :)
Hahaa...
Skönt ändå o få bli igånsatt, då kan man sooova redigt gott och sen gå upp på morgonen och in o föda barn.. pigg och utvilad. Det kan ju inte bli bäättre!

Bebisen fick två mössor på stan, och mer blöjor. :)
Jag letade efter en filt till honom med, men hittar ingen.. :(
Hoppas att jag får det av någon i ''födelse'' present.
Sebbe vill ha sina snuttisar för sig själv.


Sebastian ligger och sover i vagnen, jag ska göra fruktsalladen färdig och sen ska jag väcka honom.
Sen ska vi glo på tv, och jag ska ligga i soffan o slappa. Se om Sebastian vill borsta mitt hår. :D (det tycker han är jätte kul)! Han brukar ligga o klia mig på ryggen med, han e redigt mysig. Och så säger han '' mamma ska sova'' så ligger han o klappar mig på kinden o säger '' nana lilla mamma, ssh, sova''. Sötaste ungen i världen. :) Så ska han lägga på mig täcke o sen ligger han o kramas.

.. Orkar knappt resa mig från datorstolen.. så trött är jag... så skönt de hade vart o lägga sig o sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback