Zombie

Känner mig som en Zombie..
Är såå trött, vi sov ändå middag..
Längtar tills jag får sova igen..
Hoppas att jag får sova redigt.. Inatt kändes de aldrig som att jag sov redigt djupt..
Bara låg o vred på mig hela tiden. Och Sebastian bara puttades hela tiden..

Imorgon ska jag ju till Läkaren vid 11.
Jag är grymt nervös för de.
Har inga förhoppningar alls.. Känner mig bara allmänt deppad just nu..

Sebastian är så grymt trottsig med, bara bråk o skrik heela dagarna känns de som.
Han lyssnar inte på mig för 5 öre. Så hela tiden måste de bli bråk o lipande o skrik..
Och han leker fortfarande så våldsamt, och skriker och kastar...
Och jag är så trött och just nu är de bara jobbigt..
Tur för mig att Pontus är arbetslös just nu, så jag kan få hjälp med Sebastian under den veckan Bebisen ska komma... Och jag hoppas verkligen att Sebastian inte blir super avudsjuk på lillebror, då blir de enu mer liv.. :( 
Orkar inte ens tänka på de.  

Ska sätta mig o glo på tv o platta håret lite.
Hatar nyklippt hår, så svårt o fixa.

Fast först ska jag diska.. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback