14:10

Fyfan vad det är tråkigt utan Sebastian.
Det händer INGET här hemma.
Knäpptyst..Inget o göra.
Jag är så van vid att han är här ju, o stökar o pratar o leker o busar.... :P

Mamma hade ont i ryggen så hon orkade inte åka till Ikea.

Nu har jag iallfall städat och vart nere i grovtvättstugan.
Tvättar Sebbes madrass för kattjävlen hade pissat på den.
Hon åkte rakt ut på balkongen..
Hon löper nu, och då pissar hon alltid.
Men hon ska snart kastreras...

Sitter och laddar ner massa filmer nu, och funderar på vad fasen jag ska äta idag.

Ska göra en lista med, på vad som behövs handlas inför veckan..

Och jag är tröött, har sovit dåligt inatt..
Men imorgon ska jag sova ut, och det är de ända som är skönt med o vara barnledig just nu. Att man kan lägga sig o vila när man vill.

Nu så ska jag dra bort skärmen till soffan o glo på film o bara försöka njuta av lugnet här hemma. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback