3 Barnlediga helger kvar


Ja nu har Sebbe precis åkt iväg med Pappa och farmor! :)
Han blev sååå blyg när Pontus kom, men väldigt glad.
Följde med utan protest. :) Hoppas han får de super roligt..

Nu är det bara 3 barlediga helger kvar för mig..
Denna helgen, och sen om två veckor den 4-6 feb och 18-20 feb.
Sen efter de så har jag alltid iallfall ett barn hemma. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska ringa till mamma o fråga om vi kan åka ut lite.
Ska se om jag kan hitta till dedär ''nettans barnvagnshörna'' eller vad tusan de heter.
Måste börja tänka på barnvagn nu... :)

Jag uppdaterar mer sen,
har en stoor disk att diska nu.
Sen ska jag kolla på greys anatomy.






Anonym
om Vecka 35:
är sebbe hos sin pappa varje lördag-söndag?


Svar: Nej han är hos sin pappa varannan helg. :)
Egentligen från Fredag-söndag. Men det beror lite på hur han slutar jobbet.
Han bor ju i oskarshamn nu så det är en bit o köra hit.
Men sen så tillbringar dom helgen hos Sebastians farmor och farfar som bor 20 min här ifrån ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback