Försöka blogga.

Försöker blogga lite nu.
Är fortfarande inge glad, är lite smått orolig.
Allt har vart så bra med bebisen o själva graviditeten fram till nu.
Det är ju mer mina ''sjukdommar'' runt om som har varit problem med, aldrig med bebisen.
Och jag mår jätte illa ikväll. Har försökt äta lite nu iallfalll.. :/ Men de blev inte bättre av de..
Känns som att jag måste spy för att de ska gå över, men jag vill verkligen inte spy..

Ska snart springa o sätta mig i soffan me sebbe o titta på tv.

Men iallafall, vet att det säkert kommer komma massa frågor om varför Nicole ska vara med på förlossningen när hon o jag inte har träffats på typ mer än 20 veckor.
Men jag är så jävla rädd för att föda denna gången, och jag har inget annat stöd, eller någon annan som jag känner mig trygg med. Förutom mamma då, men mamma vågar inte vara med, hon klara inte de säger hon.
Och Nicole har var med förra gången, och det är ett stort plus.
Hon vet hur jag blir o allting. Men mest för att jag känner mig bekväm med henne, Kim kanske jag kommer slänga ut några gånger när det blir för jobbigt. Man är väldigt utsatt och det är väldigt privat o föda barn.
Smärtan är en stor rädsla, men även att jag inte haft någon speciell person som jag känner mig trygg med som ska vara med har också gjort mig mer rädd och orolig inför förlossningen.
Och nu när jag har någon som ska följa med så känner jag mig lugnare med, rädslan har försvunnit lite.
Nu ska jag till aurora igen den 1/2 och då ska vi prata mer om allt annat, och då hoppas jag med att jag kommer bli mer lugn och känna mig mer redo för förlossningen. Tiden går ju fort, snart så ligger jag där, me helvetes smärtan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback