Fredags Kväll.

Dagen har varit otroligt lugn.
Sebastian har ju såklart inte vart pigg, han har vilat och sovit.
Lekt lite, men inte någe värst.. Vi har tittat på film mest.

Han har verkligen inte ätit något knappt, druckit massa saft, ätit lite russin, fick i han lite havrefras.
Men imorgon hoppas jag att han äter som vanligt igen. :)

Jag har inte blivit dålig än.. Hoppas att man kanske hade sån tur o slapp de..
Men han har ju diarré nu, så han smittar ju fortfarande. Så än kan jag inte ropa hej..
Men jag är väldigt noga med hygienen..
Sebbe fick bada i förmiddags, skrubbade honom rejält.
Han får skrubbas imorgon med.:)

Men imorgon mellan 10-14 måste jag vara frisk. För då måste jag tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback