haha.. :)

Har varit och lämnat Sebastian på dagis och sen vart i affären.
Har pratat med Julia i telefon från dagis-affär och hem,
Garvade nästan ihjäl mig när jag var inne på netto.
Folk måste trott att jag var helt knäpp. Hahaha..
Men julia och jag har så jävla många roliga saker o prata om.
Och vi har gjort de SJUKASTE saker tillsammans när vi var små/tonåringar.
Ska skriva en av alla roliga historier någon dag.
Så kanske ni får er ett gott skratt. :D
Vi peppade alltid varandra o göra sjuka saker.

Nu så ska jag göra MINDRE roliga saker dock..
Ska diska upp, dammsuga vardagsrummet, fixa tvätt tid, ränsa kattlåda o sotera kläder.. weiu

Kommer nog lite bilder på magen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback