Kämpig dag... :(

Ingen rolig dag idag..
Gick o la oss tidigt igår, men jag somnade inte förren vid 00.30,
fick sova i 4 timmar, sen vaknade jag igen.. Försöker somna ooom...
Sebastian vaknar kl 5 och vill ha välling.

Då ligger vi vakna båda två o vrider i väner på oss till kl 6.
Då Somnar sebbe, och jag somnar några min efter det..

Och sen... kl 06.30, DÅ BÖRJAR DOM BORRA OCH HÅLLA PÅ I TRAPPHUSET.

JÄVLIGT ROLIGT, KUL!!
Jag vaknar, Sebbe vaknar, LIVRÄDD lipar som en jävla gris. Jävligt kul.

Denna dagen kan bara fara åt helvete, jag är sååå trött att jag håller på o rammla ihop.

Jag käämpade iväg till dagiset iallfall,
Sebastian tyckte de var jätte kul att komma dit.
Käämpade mig ner till tvättstugan, ska snart ner dit igen..
Och nu sitter jag bara här.. Måste snart diska. Men jag orkar inte just nu..

Måndag var en pissdag,
igår var en pissdag, i
idag är en pissdag,
och imorgon blir väl också en jävla pissdag eftersom att det sääkert är nått konstigt med bebisen nu efterom de inte växer som de ska.
Åt helvete..




Monica nybliven fru till Jonas!  ([email protected]) om suck.:

Det hände mig oxå när jag väntade Miranda.. Var i v35 och hade öppnat mig 1 cm och hade regelbundna värkar. Dock fick jag gå där ifrån med medicin!
Lycka till vännen !
Kram

Svar: Jaa, det e ganska vanligt. Hade de så med sebbe med, men jag fick medicin med den gången. Men denna gången fick jag inte de.. Tycker dom är så lustiga, hade väärldens sämsta barnmorska/undersköterska eller vad tusan hon var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback