KL. 11:33

Nu så har vi dammsugat o fixat lite. :)
Sebastian har ätit frukost och allt sånt.

Jag ska in i duschen nu medans Sebbe tittar på Nicke nyfiken.
Blir bara en snabb snabb dusch så det är onödigt att Sebbe kommer med. För då vill han bara sitta där. :P Och jag vill inte att han ska bli blöt i öronen :D
Sen ska vi ner på stan o äta och shoppa! :)






bella
om Gomorron:
Hej.
Hur går de med ditt illamånde och så?
Jag är själv i vecka 14 och mått dåligt sen vecka 6. 2 månader med spyor varje dag. jag håller på att gå under. har du nått tips om ´va man kan äta och typ som är snällt mot magen? :)


Svar: Ja mitt illamående blir bara värre o värre tyvärr. Men de är väääldigt ovanligt att man har de som jag haft de. :)

Tänk på att inte äta stark mat, eller ''sura'' saker, som Juice osv, ät inte massa söta saker. Skippa saft, läsk o sånt. Det är verkligen inte bra när man mår illa. Blodsockret rusar upp o ner då.

Ät sånt som faller dig i smaken. Pasta, nudlar och ris och sådant har fungerat jätte bra för mig. Sånt som man håller sig mätt länge på. :)
Ät lite, med oftare.
Det är mina absolut bästa tips.

Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :)

2011-01-21 @ 12:28:46
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback