Lördag.

Nu har jag varit med mamma och handlat mat för veckan.
Skönt o ha de gjort. :)
Men denna dagen har inte vart bra, har sån hemsk magkatarr och illamående..
Sovit svin dåligt av att jag haft sån jävla smärta. Så idag är jag inte direkt på humör.
Tur att Sebastian inte är hemma ändå, när jag har de såhär.
Men jag saknar honom jätte mycket.. Hoppas resten av dagen går fort.

Imorgon ska jag tvätta innan Sebbe kommer hem.
Hoppas att jag får de mesta tvättat.
Har massa olika tvätt som inte kan vara i samma maskiner.
.. :/ Sånt är drygt.. Skönare när man bara kan slänga in alltihopa tillsammans. :P

Nu ikväll så ska jag bara ta det lugnt, titta lite på tv och vila.
Ska se om de går någon bra film.
Försöka o inte sakna Sebbe allt för mycket.
Det är kvällarna och nättena som är jobbigast.
Saknar honom så mycket så de gör ont i mig, kan inte sova heller när jag saknar honom så mycket.
Det känns så otryggt när han inte är hemma..
Jag vill ju se efter honom.. :(

Men jag hoppas verkligen på att det blir bättre när Bebisen kommer, att det blir enklare att lämna iväg Sebbe..
Har väl kanske så fullt upp med Bebisen att jag inte ens hinner tänka på att han är borta.
Men det är verkligen de värsta jag vet, vem vill lämna bort sitt barn lixom..
Men jag vet ju att han har det bra och att han vill åka, och han behöver komma bort från mig lite.. :P


Och juste, ingen som har en bärsele att låna ut till mig???


Kommentarer
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥

du kan få köpa min bärsele för 200 kr.. ! :P vill inte ha den...

2011-01-08 @ 16:09:39
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: ☆ Nicole ♥ - Mamma till 2åriga Thilian ♥

bara att säga till när du har pengar så tar jag med den till stan, jag går ju i skolan istan så kan vi ju bara smsa och mötas någonstans :P

2011-01-08 @ 17:23:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback