Maagsjukan forts...

Sebastian slutade spy vid typ 04.30 inatt.
Så jag fick ungefär 2½ timmas sammanhängande sömn. :)
Vi sov på soffan hela natten.
Trodde att jag skulle vara tröttare än vad jag är. :P

Skulle vart hos barnmorskan idag, och gått på föräldragrupp.. :(
Nu har jag missat två gånger på föräldragruppen.. jätte trist..

Ringde till dagiset nyss, och visst var de där det kom ifrån.
3 andra barn och en fröken som hade blivit sjuka igår också. :(

Det värsta nu är väl all tvätt.......
Ska se om det finns någon tvätt att boka.
Helt fullt med handukar o lakan o kuddar.. :P
Måste få lite upptvättat..
Nu hoppas jag bara att jag slipper få skiten..
Jag tänker dricka blåbärsoppa hela dagen, det är enkelt att spy upp.. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips är att svälja hela vitpepparkorn!! Har funkat på mig genom alla år!

2011-01-28 @ 11:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback