Onsdag

Är det onsdag idag? Hum.. Jag tror det.

Nu under dagen så har vi inte gjort mycket, Sebastian hat tittat på nicke.
Och jag har hållt på med Sebastians fotoalbum. Satt in alla kort som jag hade.
Nu så måste jag bara skriva ut några till. :) Sen har jag allt från hans första år.
Sen blir de bara o börja med 1-2 års albumet..

Nu så ska jag dammsuga och så..
Hann inte göra de igår, jag råkade somna medans jag sövde Sebbe efter middagen. :D
Hehe.. Så hela igår gick ju åt helvete.
Jag är EXTREMT trött idag dock,, har varit vaken sedan 03.30.. :(
Kunde inte somna om efter jag vaknade, för mycket magkatarr..

Och Sebastian är inge rolig idag...........
Nu gör han saker han inte får igen.....



12.37
Nu är maten snart klar här, Korvstroganoff med ris blir det.
 Sebastian sitter i soffan och dricker massa saft.
Och nu har han fått feber. Suck.. Är han inte feberfri på lördag vet jag några som kommer bli jävligt förbannade .

Ska ringa till vårdcentralen imorgon så en doktor får titta på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback