Puuuuh! :) Vilken daag!

Japp det blev Ikea!
Köpte en säng till Sebbe, en barnstol+bricka till Sebbe(och bebisen) för han kan inte sitta stilla, bara går ner från trip-trap stolen... :P Men nu sitter han där han sitter!!
En ny matta till vardagsrummet och sen ett överkast till Sebbes säng.
Och lite små saker, som diskborstar tex.

Vid 15.00 var vi i växjö igen, då gick vi in på Citygross, så nu har jag handlat maat med.
Har gjort av med 1600 kr idag ungefär! Haha..
Och mer blir det denna månaden, för en barnvagn måste jag få tag på också!

Nu är jag iallafall helt jäkla slut, så jag hoppas att Sebbe är på BRA humör när han kommer.
Och att han inte sovit middag allt för länge, så att han kan gå o lägga sig tidigt med mig..

Maten står i ugnen nu,
när sebbe kommer så får han hoppa med mig i badet..
Sen ska vi äta, och jag ska BARA ligga i soffan hela kvällen!
Får skruva ihop sängen o allt imorgon..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback