Söndag

Hej hej.
Jag somnade på soffan vid 8 igår, jag var så trött.
Sen efter ett tag gick jag o la mig i sängen och sov till 9 i morse.
13 timmar! De behövde jag veerkligen!!
Första gången på väldigt länge som jag sover gott även att Sebastian inte är hemma.

Om en kvart kommer mamma, då ska vi åka iväg och handla, och kanske åka till Ikea.
Sebbe ska få ny säng ju.

Sen vid 17 kommer Sebastian hem.
Får se om han vill sova i sin nya säng inatt. :)
Jag hoppas det.

Min mage har sjunkit som fan.
Och jag tror att delar av slemmproppen har lossnat.
Nästan hundra på de.
Men den återbildas ju hela tiden så det betyder ju ingenting.
Men det e ändå bra för då kanske det blir enklare o sätta igång mig sen, ju mer ''mogen'' jag är. :)
Illamåendet är extremt.. Igår var det verkligen så jag nästan satt o lipade. Men jag mådde för illa för o lipa. haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback