torsdag! :)


Hej hej.
Nu så ska jag snart gå bort med Sebbe till dagis.
Har fått nått jäääkla virus på datorn.. Får inte bort de.
Får sitta o hålla på med de sen när jag kommer hem igen.

Har mycket o göra hemma...
Har tvättid vid 12 också..
Har ingen lust o gå ut egentligen....Det är så kaaallt...

Nä.. Nu måste jag göra mig iordning..










Anonym
om Hallonbladsté:
varför vill du föda redan? barnets lungor är ju inte utvecklade ännu :/

svar: Är i vecka 35+0 nu. Kommer barnet nu så klarar det sig aldeles utmärkt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röker du nu?

2011-01-27 @ 11:12:23
Postat av: lina

Man ska låta kroppen sköta de. Det har fungerat i alla tider de kommer när de ska. är du så in i helvete otålig så varför skaffa barn?

2011-01-27 @ 11:59:06
Postat av: Anonym

jo men ändå... helst så vill man väll att barnet ska vara helt färdigt så man kan åka hem på en gång..

2011-01-27 @ 12:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback