Fredag Igen

Igår hade vi jätte trevligt på Elins student.
Sebastian hade skit kul och Alexander flög runt bland människorna.
Han var typ inte hos mig på hela kvällen haha..
Inte ett knyst sa han heller, inte ett litet skrik på hela kvällen.
Bara nöjd och glad, och sen somnade han vid typ 20.00.

Sebastian har åkt med Farmor och Farfar till sin pappas nya flickväns student.
Sen så åker han hem med farmor o farfar och är där tills på Söndag.
Jag är alltid lika orolig när han är ute på vägarna o åker bil.
Till orskashamn ska dom, och vädret är ju som det är med.
Hoppas inte de börjar oska o brixtra sen när dom ska hem..
Jag kommer säkert vara orolig hela dagen..

Alexander ligger och sover, i sin spjälsäng för en gångskull. :)
Jag måste verkligen STORstäda här..
Kommer säkert ta hela dagen, och sen ikväll åker jag till mamma, för min tv fungerar inte..
Och jag kommer få krupp av o sitta vid datorn o glo hela kvällen. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast börjar det åska och blixtra å de är i en bil så är han ju så säker som han bara kan vara...

2011-06-10 @ 19:46:34
Postat av: ELlinor

Hej! Jag måste bara få fråga en sak..

Hur gör du med pengar? Jag menar du har väl inte hunnit jobba så mycket, så får du bara grundbelopett av mammapenningen?!

För jag och min sambo funderar på att skaffa barn, men är lite oroliga för hur vi ska få det att gå ihop, då han förmodligen ska börja plugga och jag jobbar mellan halv och heltid..

2011-06-10 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback