hallonet,klipp klipp och blodprov

Idag har vi gjort massor.
Först vid nio gick vi till dagiset och städade Sebbs plats,efter det hälsade vi på hans nya avdelning Hallonet. :)
Känns så sjukt att han ska till de lite större barnens avdelning.. Han är verkligen en stor kille nu.

Efter dagisbesöket bar det av till vårdcentralen för att göra blodprov på Sebastian.
Eftersom han inte blivit bättre av laktos dieten så måste dom kolla upp vad det är han inte tål.
Och jag har aldrig sett ungen skrika i panik på det viset innan.. Det plågade mig...
Dom stack han i fingret o skulle fylla 3 rör, FRÅN FINGRET... :(

Efteråt gick vi på stan och träffade Sara, då fick han pizza och TVÅ LITER JORDGUBBAR!
Som redan är slut..Så är han dålig i magen imon så vet jag varför.

Jag gick o klippte honom med, jätte fin blev han, och han satt som en prins i stolen, helt stilla.
En pyamas fick han med, och Lillebror fick 2 pyamaser och en body i stl 92. (kunde inte motstå den)
Han växer fort.
Trodde han skulle drunkna i pyamasen jag köpte i stl 74, men den satt perfekt!
4 mån bara, men han är inte tjock, han är bara väldigt lång, speciellt mellan halsen o rumpan, överkroppen.
I byxor kan han fortf ha 62 och drunknar nästan i 68,
och på överkroppen kan han inte ens ha vissa kläder i stl 68.. Haha..
Väldigt lustigt.
Med sebbe var det tvärt om, långa ben o kort överkropp.

Sebastian gick o la sig i sin egna säng nu ikväll o somnade..
Jag är fortf chockad över det..
Stolt över honom. :)

KOMMER BILDER. . . . . .  .  .   .   .     .      .
























Sebbs och Alex nya pyamas!








En sånhär i röd och grå!







Såhär somnade han..<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Var köpte du bamse-bodyn? Jättefin!

2011-06-22 @ 15:04:28
Postat av: Anonym

Haha cool body :-)



Stinky :-D

2011-06-22 @ 21:11:25
Postat av: Tilde

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 07:34:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback