HUNGRIG!!

Jag är så jävla hungrig och trött.
Sebastian är omöjlig! Helt omöjlig..
Han kan inte låta Alexander vara ifred, jag vet inte hur jag ska göra för att han ska låta honom vara.
Jag får INGET gjort här hemma.
Nu håller jag på med maten som jag skulle gjort för flera timmar sedan.
Direkt efter vi ätit, (om jag ens får i Sebbe någon mat) Så ska han sova. Och idag blir det inte nådigt, tänker inte ge mig.
Han ska i säng!

Sen ska jag fasen ta mig en dusch.. För det behöver jag..

Just nu är det INTE kul o vara själv med två barn!!
Men Alexander är inte jobbig, utan det är Sebastian och hans jäkla trots som dödar mig..
Och jag bara går ner i vikt mer o mer o mer...
Det måste vara all stress och ammning, och att jag inte har tid o äta som jag borde.
Sara bjöd mig på lunch idag, på PM. <3 <3 <3 taaack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Nu så ska jag göra vettiga saker.................Försöka iallafall.
geee mig styyyyrkaaaaaa.. blöö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback