Strandbjörket Idag!

Ja idag har vi vart i strandbjörket med Nicole och Thilian, Peter Alexandra och Alizia!
Barnen lekte och hade jätte roligt! :)

Nu så är vi hemma, Sebastian somnade i vagnen på vägen hem.:)
Vart hemma i typ 1 timma.

Alexander är jätte vaken.. :P Typiskt när Sebastian sover..
Jag hade tänkt lägga mig i ett bad ju, men får väl ta med mig Alexander.
Han fullkomligt älskar att bada!! Simmar och sprattlar runt.
Tror jag ska anmäla mig till babysim!
Han hade nog verkligen tyckt det var roligt,
Sebbe var inte alls lika intresserad av att bada, han tyckte bara det var jobbigt och en ren plåga när han var mindre.

Jag kan inte lägga in bilderna heller, det är något konstigt!
Ska se om jag kan göra det från mammas dator. :/
Har ju hur mycke bilder som helst..


När Nicole kommer hem så ska vi prata lite om vad vi ska hitta på i sommar!
Vi vill ju åka till någon Djurpark, med fler mammor!
Så vi ska se lite om vi kan komma fram till något datum o vilka som kan, osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback