TRODDE JAGJA!

Nu har sjukan slagit till igen.:)
Sebastian är ju sjuk, som sagt, men ikväll blev han lite värre, hostan flög på som fan och hela lungorna visslar.
Blir nog o ringa vårdcentralen imon.
ALEXANDER blev dålig nu ikväll, snorig i hela näsan med och jag har inget nesseril hemma. :/
Imorron får jag gå till apoteket de första jag gör.
Alvedon och nesseril till båda barnen.
Nu hoppas jag bara att jag slipper springa till barnakuten...

Här kommer lite bilder med på barnen.. <3





Alexander är så sjukt skämmande lik sin pappa.
Helt galet...
I början så såg jag baara hans pappa när jag kollade på honom, men nu ser jag bara Alexander(som är lik sin pappa). :)
Min lilla Alexander. Och det är så skönt.




















Kommentarer
Postat av: Amanda & Gustav

Jobbigt med sjuka barn :(

Men supersöta är de! =)

2011-06-15 @ 10:53:45
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Var superlänge sen jag kikade in, vad stora barnen har blivit :) riktiga sötnosar! Jag tycker de liknar varandra rätt mycket!

2011-06-16 @ 18:51:16
URL: http://vilkenchock.blogg.se/
Postat av: Fia

Låter inge vidare, hoppas han kryar på sig snabbt!!

2011-06-17 @ 11:21:41
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Anonym

Hej Wictoria.

Den bilden när pojken håller Alexander, är det Sebastian?



Eller så är jag bara så dum så jag tror att det är någon annan?



kram

2011-06-18 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback