Är det torsdag eller fredag?

Usch vad det är tråkigt o sitta hemma..

Sebastian är piggare idag, och helt omöjlig..
Han är ganska raslös här hemma nu, efter 4-5 dagar inomhus..
Lyssnar inte på mig överhuvudtaget heller..
Får säga till honom gång på gång på gång, men han bryr sig inte ett skvatt..
Och då går de ju som de går med, antligen slår han sig,
eller så får jag säga till redigt jävla ordänkligt,
och då börjar han lipa o ställer till med en jäkla drama show.
Jag är verkligen trött men så jag har ingen ork,,
Så himla typiskt att Pontus skulle åka på magsjukan, för denna helgen hade han verkligen behövt åka dit, så jag kunde tvätta och städa här. För det BEHÖVS verkligen!
Men näe, får väl inget gjort denna helgen om de ska vara sånthär liv..

Alexander har ingen direkt matlust heller,
men han har ingen feber...
Får se lite vad som händer helt enkelt..

Jag är bara tröött och irriteerad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback