Det blev Leo's Lekland!

Ja vi har vart på leos lekland hela eftermiddagen! :)
Jag fick mer tabletter av läkaren och dom tog prover som jag får svar på imorgon. För o se om det bli antibiotika också, antagligen skulle jag få det sa han.

Men det var såå roligt på leos! Hanna var med också.
Sebastian lekte o härjade.
Träffade en skit snäll tjej i min ålder som hade 3 barn, hur trevlig som helst.
Sebastian lekte med hennes barn.
Nu stör jag mig på att vi inte bytte nummer osv.
Minns inte vad hon hette heller.
Men jag har sett henne flera gånger, när jag åkt buss tex, så vi stöter väl på varandra igen snart.

Nu så ska vi lägga oss här, jag är helt slut..
Sebastian somnade i vagnen när vi gick hem..
Men nu har han vaknat..



13.00
Hua vad jag är tröött. Flimmrar framför ögonen.. :S
Ska snart gå och hämta Sebbe på daigs, måste hämta lite tidigare så vi hinner till Simhallen innan 15.
Har gjort lite mellis till honom som han får äta i vagnen på bussen.

Alexander äter bara mindre o mindre om dagarna, 3-4 timmar mellan målen. :P Och mina börst får ställa om sig hela tiden, så jag har ont hela tiden och har lite feber med. Inatt tror jag han åt 2 gånger. Har inte så stor uppfattning om hur jag ammar honom på nätterna. :P Halvsover typ när jag lägger honom till bröstet. haha, sen somnar jag om igen..


Ska leta busspengar nu! Behöver 10 kr. wä :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback