Det ska inte snöa..

Varför snöar det? :
Vill inte ha mer snö nu, nu vill vi ha vår och sommar!
Ska bli så kul när Lina flyttar tillbaka till växjö i maj!!
Har man någon att umgås med, som har barn i samma ålder.

Sebastian har vart sig själv idag,
han har vart glad och pigg.
Han har velat hålla lillebror hela tiden, klappat och pussat på honom.
Tröstat honom när han vart ledsen och gungat honom i vagnen.
Så skönt att det har vänt.
Hoppas att det håller sig så.

Imorgon ska vi till BVC, det blir inget dagis för Sebbe.
Jag ringde dit idag och det gick magsjukan igen.
Och det är inte värt o få det igen.
Så imon efter bvc åker vi till mcdonalds.  :)
Han har tjatat om det idag.
Jag ska dock sälja syskonvagnen idag, för jag kunde inte ha liggdel till den.
Köpte den för 1500 och säljer den för 2200.
Och nu har jag en liggdel med, köpte de i helgen. Men som sagt, den passade inte.
Får se när jag hittar en ny. Men Sebastian får gå imorgon. :P
Hoppas det går bra.. Ska se om jag kan få tag på en ståbräda lite snabbt, tills jag har syskonvagn igen.

Lillebror är så täppt i näsan, får skölja med koksalt hela tiden.
Fattar inte hur stora snorkråker de kan få platts i en sån liten. haha

Och han är riktigt duktig, han sover 3 timmar i sträck och sen vaknar han o äter. :)
Det är sköönt, slippa gå upp varannan timma på natten. :P
Hoppas att det håller sig med!!

Hoppas att hanna kommer snart, så Sebbe har någon o leka lite med. :)


Anonym om Onsdag eller?:
det är inget ovanligt att man rasar i vikt efter en förlossning. speciellt inte när man ammar, då går man ner jättefort.

svar: Men så var det absolut inte med Sebastian.. Gick ner 3 kg efter förlossningen och sen inte ett piss mer. Även om jag ammade

Kommentarer
Postat av: frida - mamma till vincent och mattias

vad va det för vagn?

2011-03-11 @ 17:38:21
URL: http://vincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback