Familjerätten 15/3

Idag ska vi till familjerätten och göra Dna test.
Sebastian ska till dagis, dom hade ingen magsjuka där nu. :)
Skönt för honom och skönt för mig!
Ska till familjerätten 13.15 så jag ska hem mellan och fixa lite.
Se om Sara kan ses under förmiddagen.

Sebastian sitter och käkar frukost vid tvn, sen ska vi dra ut. :)
Nu ska jag klä på Aaalex!





09.53
Såå glad Sebastian blev när vi kom till dagiset
! Helt jäkla överlycklig, SPRANG in och skrek ''kompisaaar!''. Haha.
Och säga hejdå till mig var inte ens me på kartan. :D Så skönt att se honom sådär glad.

Efter jag lämnat honom gick jag och lillebror en liten runda, ungefär 40 min.
Han sov ändå så gott och jag får ju inte träna än, men promenera får man!
Ska gå ner till stan sen också, hoppas bara inte jag tappar mer vikt, utan att de bara kan bli lite fastare om röven o låren, och magen. Haha.. Det är de ända jag vill just nu. Smalare vill jag inte bli, trivs egentligen inte med o väga 69 kg. När jag väger 74-75 tycker ser jag frisk ut. :P
Är inte van vid o se mig själv såhär smal heller.. Eller ja, folk tycker väl kanske inte att jag är smal, men för MIG är jag smal. Jag vägde runt 85 kg i nästan 2 år.. Så för mig är de stor skillnad. :)


NU så ska jag diska, plocka leksaker, vädra i sovrummet och duscha!
Hoppas att jag hinner på typ 1½ timma. Måste in på försäkringskassan och fixa lite papper.




15.41
Nu är vi hemma..
Det gick bra på familjerätten, gjorde bara såndär skrapning och sen pratade vi lite..
Ted vill inte ha med bebisen o göra iallfall, och han kunde inte se i framtiden att han skulle ändra sig.
Han vill inte ha barn. osv.. osv.. Blir bara så irriterad, förstår inte hur man kan vara så omogen.. Det är löjligt..
Har aldrig bett honom ta ansvar eller hjälpa till, bara träffa sitt barn så han får ha en pappa. Är väl inte så mycket bergärt. De behöver man väl inte vara 30 år för o göra.. Så hemskt kan det väl inte vara o träffa sin son någongång ibland... usch.. Ne nu skiter jag i skiten. Tänker inte anstränga mig för fem öre..

Vi ska käka lite nu, och sen kommer hanna hit.

Jag är så irriterad så jag har ont i huvudet.




Ellen  om Familjerätten 15/3:
Förstår verkligen inte hur han kan strunta i sin son. Till och med jag är lite småkär i den lilla sötnosen:)

Svar: Jag fattar inte heller det.
   
     

 
 
 
Amanda & Gustav   om Familjerätten 15/3:
Men gud :S Vilken idiot! Ni kanske ändå har det bättre utan honom, om han resonerar så :/ Hur tråkigt det än är att han inte har någon pappa...

Svar: Ja , kanske det.. Men det är tråkigt att han inte har någon pappa. För hans skull, speciellt när Sebbe har sin pappa.





J om Familjerätten 15/3:
Ja han verkar ju fan Mogen Not!!!! Ligga ska de men inte ta sitt jävla ansvar !!
Om han inte vill ha barn ska han ju skydda sig bättre........tex att inte ha sex alls ! Suck

Svar: Hahahaha säger desamma.
   
 
 





Anonym
om Tråkigt..:
Vilken liten goding med potatisnäsa :)

Svar: Haha jaa världens sötaste potatisnäsa!

Kommentarer
Postat av: J

Ja han verkar ju fan Mogen Not!!!! Ligga ska de men inte ta sitt jävla ansvar !!

Om han inte vill ha barn ska han ju skydda sig bättre........tex att inte ha sex alls ! Suck

2011-03-15 @ 16:35:35
Postat av: Amanda & Gustav

Men gud :S Vilken idiot! Ni kanske ändå har det bättre utan honom, om han resonerar så :/ Hur tråkigt det än är att han inte har någon pappa...

2011-03-15 @ 18:05:37
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Ellen

Förstår verkligen inte hur han kan strunta i sin son. Till och med jag är lite småkär i den lilla sötnosen:)

2011-03-15 @ 18:39:01
Postat av: Anna

Jag tycker som alla andra, hur sjutton kan man ta och skita i sitt barn så där?

Ska man knulla så får man antingen skydda sig eller ta sitt ansvar helt enkelt!

Det är tur att han har en mamma som bryr sig i alla fall :)

2011-03-16 @ 09:17:56
URL: http://sidenkalsonger.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du visste väl väldigt tidigt i din graviditet att ditt barn inte skulle få nån pappa eftersom han sa till dej att han inte vill?

som jag ser det så har väl du bara dej själv o skylla...

2011-03-16 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback