Fredag. Stan med Lina!

Idag ska jag och barnen ner på stan med Lina och hennes son Devin. :)
Hoppas att barnen kommer bra överens.
Är väl mest Sebastian de blir problem med, han är ju inte direkt snäll förtillfället.
Och så blir de mcdonken, har blivit lite mycket sånt nu på på senaste tiden.
Men jaja, det är ju fredag.

Ska köpa hårfärg, Lina ska hjälpa mig med håret i helgen.
Och så ska jag köpa en piercing till läppen innan den växer igen!
Ska ta hål i tungan igen nästa månad. Saknar den..

Ska klä på Alex nu, och sen göra Sebbe iordning, det lär ju ta sin tid med honom.. Som vanligt. :)

Hoppas verkligen att solen kommer upp lite sen. 

Ska se om jag kan ta mig till Siba och hämta Kameran också! :) Så det kan bli lite mer bilder här på bloggen. Det har vart lite dåligt med det..



10.42
Sebastian är så himla sprallig och otålig..
Måste gå ut med honom nu..
Och Alexander vägrar ligga ner själv, så han kanske lugnar sig om han får ligga i vagnen....



17.50
Nu är vi hemma, eller ja, vi har vart hemma ett bra tag. :)
Hade jätte kul med Lina på stan, där har jag verkligen hittat en riktigt bra vän! <3
Och Sebastian och Devin klickade super bra.
Vi ska ha så kul ihop i sommar!!

Nu så lagar jag mat och väntar på att Sebastian ska vakna.
Alexander sover, på magen.. För det är de ända som fungerar om dagarna.
Om man inte ligger i vagnen dvs, för då sover han jätte bra.. Och om nätterna när han får ligga nära mig.
Annars så är de bara magen som fungerar..

Ikväll är de Let's dance med. Jag och Sebastian ska baka chokladbullar sen som vi ska äta när vi kollar.
Han tycker de är så kul, han kan inte sluta dansa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg dig å dina fina barn igår utanför ica i stan, du satt å ammade i kylan. Tips... Ha en stor fleecefilt med dig, så du slipper sitter å frysa tuttarna av dig så. ;-)



Vagnen var kanonfin!

2011-03-26 @ 06:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback