Godmorgon - Idag hade jag beräknad förlossning! :)

Ja idag var de beräknad förlossning! :D

Mja denna natten har inte vart rolig heller.
Sebastian vaknade med hög feber o spydde..
Lipade i 2 timmar...
Han fick en ipren då, så nu väntar jag på att han ska få feber igen.
Hoppas dock att han inte får de, för han ska ju åka till sin pappa idag.
Och jag behöver verkligen avlastning med honom, han har lipat hela dagarna sedan han blev sjuk.
Lipar och gnäller, sover, gnäller, lipar, sover.. Verkligen gnäller och lipar varje vaken sekund..
Känns öronen håller på att gå av på mig. Får sitta med musik i öronen annars så står jag inte ut.
Jag tycker synd om honom såklart, men när man själv är sjuk, och inte får någon sömn så är det inte lika roligt.
Under dagarna går jag på överskottsenergi, så då är det lugnt, men nätterna vill man ju sova...
Lite sömn+barnskrik = dålig kombination...
Tackar guuuud för att lillebror är tyst som en mus.

Jag har dock sovit bra när jag sovit.
Har inte haft någon hög feber inatt så har kunnat ha lillebror lite närmre mig, så han har sovit mycket bättre.
Han har fått sova på min mage lite med. Så jag har nog iallfall fått 5 timmars sömn inatt.

Och jag klagar bara i bloggen just nu.. :P
Förlåt för de, hoppas på att nästa vecka blir lite roligare.. 
Har ju eftervärkar nu med, av tabletterna, som jag håller på o bli tokig på. 
Men jag försöker o röra på mig så mycket jag kan.
Tänkte dammsuga lite här, och torka golven..
Imorgon ska jag bara tvätta och om nu Sebastian kan åka till Pontus, så ska jag bara sova när Bebisen sover.
Så jag är utvilad när Sebbe kommer hem på söndag kväll. 
 

Hääär är hanna o bebis.
Hanna som för övrigt varit så jäävla snäll och hjälpt mig en massor!
Hon har vart här när jag var sjuk och hjälpt mig, hon var på BB och hjälpte mig när jag hade piss ont.
Och ja hon har verkligen varit en riktigt jäkla bra vän.
Finns så många som säger ''ja men jag kommer hjälpa dig, bara säg till'. Bla bla. Och hela den baletten. Men sen när det väl kommer till kritan, ja då är det inte lika kul längre... Men sånt är ju bra, för då får man veta fort vilka som är ens riktiga vänner och vilka som kan dra sig själva i röven. :)



Mamma har ju självklart också vart fantastisk som vanligt.

Hon tyckte jag skulle tabort bilden o ta en ny istället. så får göra det. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det där din mamma? :-O Trodde det var din mormor :-O



Hur gammal är du? Och din mamma? Hon ser väldigt sliten ut.



2011-03-04 @ 13:20:32
Postat av: Wictoooria

Jag är född under förra seklet och är därmed väldigt gammal.

2011-03-04 @ 19:17:00
URL: http://wictooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback