Onsdag eller?

Gud vad det är skönt att vara hemma..
Hoppas vi får stanna här nu! Och att vi kan få slippa sjukdomarna ett tag...
Imorgon ska Sebastian få gå till Dagis iallfall, han behöver verkligen det.
Så jag får väl helt enkelt hålla tummarna för att han inte drar hem något nytt.
Men jag kan inte hålla honom inlåst här hemma, han behöver leka av sig.

Hanna kommer iallfall hit idag, och leeker lite med oss!

Och jag ställde mig på vågen nyss, 69 kg.. Jag vetifan om det här är så hälsosamt att gå ner så mycket som jag gjort. Jag har inte legat på 60 sedan jag gick i 8an.. Jag är ju 175 cm lång med.. Hum. :P De värsta är att mina kläder är förstora. :P
Jaja.. Lite skillnad om man gämför med efter graviditeten med Sebastian, då vägde jag 88 kg! :D Då var jag tjooock!

Ska lägga in lite nya bilder på hur magen ser ut nu.





aronoile  om Fredagsmys med lillebror:

Ja jisses vad lik han är sin Pappa! Nästan lite skrämmande.
Det måste va jobbigt jag hoppas han ta sig i kragen och ta kontakt med dig, vem skulle vilja va ifrån en sån liten goding.

Kram

Svar: Ja det är skrämmande. :P
Ja jag hoppas tamigfan med att han tar sig i kragen..
Kan inte förstå att han inte vill träffa honom, han är ju så fin..





Anonym om Om barnakuten.:

Ska inte lillebror få ett namn snart eller ska stackars få kallas för Tuttis länge till?

Svar: Jag vet inte när han får ett namn, det får han väl när jag vet vad han ska heta..
Men jag velar mellan Alexander och Linus. Tills dess så får han kallas för tuttis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inget ovanligt att man rasar i vikt efter en förlossning. speciellt inte när man ammar, då går man ner jättefort.

2011-03-09 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback