Sjukbläk.

Mamma kom med ipren igår kväll.
Så Sebastian har sovit ganska bra inatt.
Pontus kunde inte komma idag för han har fått magsjukan. :(
Så hoppas att han håller sig lugnare nu med iprenen..
Känner att jag har skavsår i öronen av allt skrikande. ^^

Och det blev inget duschande för mig igår kväll.
Sebbe vaknade o skrek. Tror inte vi kom i säng förren 23.
Just nu är jag riktigt trött.. :P Har inte fått sova mycke inatt,
Sebastian vaknar och hostar, och skriker, sen vaknar Alexander och vill äta.
Hela natten lång. :D

Ska duscha nu snart om jag FÅR.. Alexander har ingen lust o ligga själv..







Annie om Bilder:
Hur kan både Alexanders pappa o släkt va så iskalla o inte vilja träffa denna lille goding
Svar: Jadu. :D Det är väl ett släktdrag! Dom är la iskalla allihopa.




hannis om Bilder:
Vad söt Alexander är, Sebastian med! Tycker du är så häftig som är helt ensamstående och tar hand om två barn!! :)

Svar: Tack. :) Ja lite häftig är jag nog. haha. näe. :P
Tycker det är kul att du kommenterar bloggen så ofta.
Fler borde kommentera lika mycket som du gör! :D






På BB när Sebastian träffade Alexander första gången


Kommentarer
Postat av: hannis

Hihi jo du är väldigt häftig och duktig! Kommenterar ju inte alls ofta, ha inte blivit så mycket nu för haft mycket i skolan :)

2011-03-29 @ 16:05:43
URL: http://hemelia.blogg.se/
Postat av: Annie

Va heter Alexanders pappa o vart bor han?

2011-03-29 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback