:( Stackars Sebastian

Stackars Sebbe är sjuk, han har ju vart så hostig under hela dagen.
Sen nu runt 17 började han få feber. Och somnade ett tag efter det..
VI han inte hem. :P Så jag fick springa hem o hämta mer blöjor och sånt.
Så får vi sova här inatt. Vill inte dra ut honom i onödan.
Han fick en alvedon innan han somnade. <3

Hoppas bara att jag och Alexander håller oss friska..
Blir Alexander sjuk igen så blir de väl dropp igen. :/

Nu så ska jag äta lite choklad och se om det går någon bra film på TV.
Alexander har vart så lugn nu under eftermiddagen.. Iallafall bättre än igår.
MEN NAPPARNA HATAR HAN! men jag försöker ''tvinga'' honom..
Han har den i munnen, men han tar inget sugtag.. Och ibland somnar han när han bara har den i munnen.. Men då åker den ju ut igen...
Ska testa fler nappar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback