Tvätt söndag!

Hej hej. Usch vad jag bloggat dåligt se senaste dagarna..

Gick och la mig vid 00.30 igår, och vaknade 8.30.
Fasnade vid lite filmer, som vanligt..
Så jag är ju inte jätte utvilad, som jag borde vara.. Eftersom Sebastian kommer hem idag.

Idag har jag fullt upp.
Alexander har vart väldigt vaken hela dagen. :)
Och han vill ju inte ligga själv/sitta själv i babysittern hela tiden,
så har ju fått sitta med honom och inte fått så mycket gjort. ^^
Vi har iofs bara vart hemma i knappt 2 timmar.

Just nu så tvättar jag och ska torka golven och färga håret såfort Alexander har somnat.
Ska försöka få bort de gula så mycket som möjligt.
Sen ska jag gå till hårfrissan o fixa det lite med.

Skriver mer sen..



13.53
Nu har jag färg i håret och har precis torkat klart golven. Ska städa toan med och sen är de klart..
Ska äta något lätt nu, typ mackor. Och sen lagar jag middag tills Sebastian kommer hem. :)
Det blir taccopaj! Mumms.

Alexander sover som en stock. :)
Så vaken som han vart idag har han aldrig vart.
OCH han kan vända sig från rygg till mage!
Blev helt chockad när han gjorde de igår.
Han är så stark! Och idag har han gjort det också. Han kämpar o käämpar! Och sen tillslut kommer han runt!




15.42
Nu så ska vi hem till mamma. Hon ringde o frågade om vi ville äta där! :)
Sebastian kommer dit vid 16-16.30. Så jag måste verkligen gå nu!
Vill inte missa när han kommer!

Mitt hår blev lite grått/gult. haha.. Någon konstig blanding. :D
Lina får hjälpa mig med håret när hon kommer till växjö <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback