Dåligt av mig..

Förlåt för jag bloggar så himla dåligt.
Det mycke o göra hela tiden så får aldrig tid o sitta, och när jag väl sitter så får jag inte vara ifred. ^^

Alexander har blivit lite förkyld.
Men han är pigg och glad, ingen feber heller.

Vi kom hem till oss igår, har ju vart hos mamma hela veckan o passat katterna.
Och idag har jag bara packat upp kläder och lagat mat, Sebastian har precis sovit middag med.
Och nu lyssnar vi på denna låten, http://www.youtube.com/watch?v=W9YwqzL6Pb8 Sebastian dansar!
Men nu så ska vi gå ut och leka i lekparken!
Kan ju inte sitta här o glo när det är så fint väder. :)


Vi ska åka till Julia om några helger med, hon ska ju ha barn i Augusti.
Hon ska få lite kläder och sånt.

I helgen är det ju dop för Alexander också! :)
Kl 10 i maria kyrkan.
Så denna veckan ska det ju fixas med det också!
Blöö.. Mycket o göra hela tiden.

Igår på morsdag var vi så trötta, vi bara vilade och tog det lugnt hela dagen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kanske är allergisk mot katter?!

2011-05-30 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback