Frustrerad

Alla ni jävla killar, som skiter i era barn, här har ni verkligeheten.
Här ser ni vad som kan hända när man inte tar tillvara på det man har.
Håll hårt i de livet har skänkt er, istället för o pissa på det och skita i det.
Ett litet barn är det finaste man kan få, även om det inte var önskat eller planerat.
Kan ni inte bara förstå det. Jag är inte den ända som har en pappa till mitt barn, som inte bryr sig.
Och det är tamigfan sjukt, sjukt! Sjuka i huvudet är vad ni är..
NI kan ta o dö istället för små fina vackra oskyldiga barn.
Det tycker jag, ta kendjis platts istället, när är ändå helt värdelösa..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, män, karlar, killar... är då ett släkte för sig. verkligen! Twiii o blä på de!

2011-05-17 @ 10:14:58
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

var kan man läsa om kendji? har totalt missat det...

2011-05-17 @ 14:06:20
URL: http://jennica.spotlife.se
Postat av: Tommy pappa till Timmy 4 år

Håller delvis med dig i din mening

Men oftast så är det ni tjejer som vinner. Ni nästan "tvingar" på killen att ta ansvar och dylikt för ungen

Om killen inte vill ha barnet och vill att tjejen ska göra abort så ska vi killar har den rätten också att få bestämma och inte hela tiden höra att man är en mördare att man gör abort och nästan blir tvingade och säga OKEJ gör inte abort då!

Men annars så har du många rätt i din mening



//Tommy med timmy 4 år

2011-05-17 @ 19:26:45
Postat av: Anonym

min pappa har skitit i mig hela min uppväxt, supit bort det... har ingen kontakt med han alls...

2011-05-17 @ 20:40:32
URL: http://darkbrokenangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

som tommy sa så är det faktiskt tjejen som väljer att behålla eller inte.. MEN killen har ett ansvar från stunden innan han har sex med tjejen.. vill killen INTE riskera att tjejen blir gravid så får man faktiskt ta på sig en kondom.. tjejen kanske säger att hon går på p-piller eller har en p-stav eller annat.. men sålänge killen inte är säker på att hon inte missat ett piller eller hon kanske ljuger om staven jaaah då får han tänka lite själv på om han verkligen vill chansa eller inte.. så ser jag på det iaf..

min dotter har träffat sin pappa högst 30 gånger under hennes 3 år. och foc har sagt att han ska ringa varje söndag och skicka brev och bilder som jag kan läsa upp och visa henne o göra en pappabok men inte då han har ringt 1 söndag utav 12-13st sen socmötet.. snart blir det familjerätten.

2011-05-18 @ 22:00:08
Postat av: Cimsan

well, så länge kvinnan är gravid så är det hennes slutgiltiga beslut om det ska göras abort eller inte. Det är inget "pappan" kan tvinga på bara för att han inte kunde tänka efter INNAN han stoppade in den.

Däremot så kan man inte heller tvinga "pappan" att ta ansvar över barnet som han inte ville ha.

Och det är nog just det som är svårt att förstå, när man väl har fått barnet, hur någon kan neka något så underbart. Man blir nog förbannad över att dom går miste om något otroligt.

Hur kan man ens neka sitt eget kött och blod, något så litet och oskyldigt? världens finaste gåva.

Det är skamligt.

2011-05-18 @ 22:16:50
URL: http://mammasgallstenar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback