Ikväll tänder vi 1000 ljus för Kendji.


En ängel i livets bok skrev:
Han är född nu, en liten pojke det blev.
Ängeln stängde boken och viskade orden
Men detta barn var för vackert för jorden



Tack alla på facebook,bloggar, ja alla människor som tänt ljus för Kendji ikväll. Alla som har hedrat honom genom att skriva i sina bloggar och på facebook. Jag vet att Tilda och Thobbe uppskattar det. Och det gör vi nog alla.

15 maj kommer alltid att vara sorgens dag för mig.




Det är ingen rolig kväll..
Tänker på Tilda och Thobias, men framförallt på kendji..


Alexander skrek länge ikväll, han har ont och har hosta, tror han känner av att jag är ledsen med.
Sebastian har vart glad och så, nu sover dom båda två..

Jag kommer aldrig kunna somna ..
Ikväll kommer jag hålla mina barn hårdare än någonsin..
Ta vara på det ni har människor, för det är ingen som vet när ni förlorar det...


Suttit och tänkt mycket på Ted med, vad han missar.
Han förstår inte vad han går miste om..
Det är så sorgligt..
Han har ett LEVANDE barn, och han vill inte ha det.
Och så finns det folk som förlorar sina barn
Men det finns helt enkelt folk som inte ser sånt..
Ja,, ni fattar poängen..



23.50
Nu är snart denna dagen slut..
En av de värsta dagarna i mitt liv.
Detta är något av det hemskaste jag någonsin upplevt..

Jag och Tilda har aldrig vart mega tajta, men vi har under de senaste (snart året)
pratat mycket med varandra och jag kan kalla henne min vän.
Livet har en ond sida, livet älskar att plåga de finaste människorna mest..

Jag borde känna mig tacksam över mina två levande barn, men just nu är det svårt o glädjas över något..
Jag är bara rädd och orolig att något sånthär ska hända mina barn.

Känner mig så himla svag ljust nu, man hade kunnat putta omkull mig med blicken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback