Komiskt.

Ja vi måste åka till Barnakuten.
Pratade med bvc, och dom sa att jag skulle ringa Barnakuten såklart..
Och dom tyckte ju att jag skulle komma in.
Jag är stammis..
Men jag sa att jag inte ville ''komma in i onödan'', men då sa dom att eftersom att han är så liten och har vart sjuk så himla mycket sedan han föddes så ville dom kolla honom. Hon sa det att om det är något allvarligt eller så, och dom inte tittar på honom så hamnar det på deras ansvar. 
Så ja, jag förstår ju det, och jag vill ju att dom ska kolla honom, men jag vill inte vara någon pain in the ass..
Man känner sig så jobbig som ringer dit, stup i kvarten.
Men det är ju deras jobb..

Han har ätit jätte dåligt, åt en min vid 11.30, en min 12.00, och 1 min 12.30.
Men det var mest för tröst. Han är väldigt trött, och väldigt missnöjd.
Suger JÄTTE dåligt, får inget tar, och känns mest som han sväljer luft o rapar.. typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback