Längtaaar!

Längtar Efter Sebastian SÅ jävla mycket nu.
Kom hem bäbis. <3

Har gjort massa smågrejor idag.
Ska snart ner i grovtvätten och tvätta Sebastians madrass.
Sen så ska jag och miniplutten gå förbi mamma och kolla in vad hon gjort med lägenheten.
Hon har mublerat om hos sig.

Vi sov fasen till 10 idag, trodde att klockan var 7 när han vaknade.
Men inte då. :) Tur det, hade aldrig orkat upp vid 7. hah.

Håller på o ta lite kort som jag ska lägga upp sen.
Är så hemskt dålig på o lägga upp kort..

Kommentarer
Postat av: elin

Du som är kompis med Niccole vad har hänt med hennes blogg

2011-05-01 @ 21:36:51
Postat av: ☆ Nicole ♥ - 19 årig mamma till 3 åriga Thilian ♥

elin, min blogg är här ! :D

2011-05-01 @ 22:47:18
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Elin

Jag kommer inte in på den.....

2011-05-02 @ 11:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback