Onsdag var det ..

Jag har ingen jätte stor blogglust faktiskt.

Alexander blev dålig idag igen så vi har spenderat dagen på Akuten.
Han vill inte redigt äta och han har tappat lite vikt osv, feber..
Ska dit imon om febern fortsätter för sänkan var lite högre, men inte ''pencilin hög''.

Nu så ska jag snart sova, så jag kanske är lite piggare imorgon.
Ska bara sitta i soffan o gosa lite med Alexander först.
Han är i famnen hela dagarna, vågar knappt lägga ifrån mig honom, och måste se honom hela tiden..
Tar till o med in honom på toaletten med mig. Är helt skärrad..
Går runt o är allmän trött hela dagarna känns de som.
Har knappt ätit något idag heller, så är så hungrig att jag inte KAN äta, eftersom det har vart så himla stressigt idag.

Sebastian har fått mat dock, såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback