Sliten

Jag är redigt sliten, trött och smuttsig.
Har skit ont i nacken med, ingen aning om varför.. Haft det i flera dagar..
Behöver verkligen duscha och sova..
Just nu är det mindre kul..
Känner mig så otillräcklig, Sebastian får inte tillräckligt med uppmerksamhet och Alexander är så ledsen.


Verkar som att Alexander har lugnat sig nu, fast så borde jag inte skriva, för då börjar han väl skrika igen. :)
Så jag ska se om jag kan ta en über snabb dusch och sen ska jag SOVA!

Sebastian ligger iallfall redan och sover som tur är...

Vi var på akuten en runda, alla tester var bra idag.
Antingen virusinfektion eller 3dagarsfeber.
Är han inte bättre på torsdag skulle jag ringa, eller om hans allmäntillstånd blir försämrat.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback