Snart sova

Nu ska jag snart lägga mig ..
Alexander har sovit hela jäkla dagen nästan.
Bara han inte håller på o bli dålig eller något.

Han somnade tidigt ikväll med.
Hann inte ens sätta på honom en pyamas!
Så det ska jag göra nu, pyamas och en ren blöja!
Tidigt kommer han nog vakna imorgon, så jag kan inte sitta uppe längre.

Har iallfall tittat på film, käkat taccos och saknat Sebastian, fixat nicoles blogg med.
Hon lägger väl upp det snart.

IMORGON ska jag och Alexander vara ute, ska fixa i trädgården, det blev inte av idag.
Städade bara här hos mamma.

Känner mig lite smådeppig ikväll.. bläk..


Kommentarer
Postat av: alexandra

hej :) kan inte du fixa min blogg oxå , tycker inte min blev bra alls när hon gjorde den :/

2011-05-22 @ 10:36:36
URL: http://inscrutable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback