Tisdag

Alexander har högre feber idag.
Men så länge det går o dämpa med alvedon så.
Och han äter bra.

Mamma ska komma med Alvedon på sin lunch,
och jag lagar mat nu som jag ska bjuda på. :)

Alexander är så varm så varm..
Han ligger i bärselen för han har ingen ro o ligga själv.
Men det är lugnt, han väger ju inte så mycket. :)
Skulle tippa på att han är 62 cm lång minst, och han väger 5670g :)
Trots alla sjukdommar så följer han sina kurvor, och hoppar till och med upp.
Grädde i bröstmjölken eller???

Sebastian leker som tusan med sin spis. :) lagar mat till mig.



12.48
Tog tempen på Alex nu innan jag gav honom alvedon.
39,5. . Ska ringa o rådfråga barnakuten igen..
Hum, även om det inte är något farligt så blir jag jäkligt orolig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback