Leos!

Förlåt för dålig uppdatering..
Har lite smått dåligt samvete för det.
Men det är verkligen mycket hela tiden.

Sebastian var hos sin pappa i helgen, så det har vart lugnt o skönt. :)

I måndags så var vi med Hanna på Grand och sen åkte vi hem till henne, åt mat och färgade mitt hår,
igår var vi med Katta och Teo och lekte hela dagen.
Och idag har vi vart på Leos Lekland med Katta,teo,Sofia och engla.
Super kul, och två mega trötta barn som redan har somnat.

INGA kattungar än!!
Händer ingenting på den fronten.. :/ Tråkigt o vänta..
Och sen händer det väl lite annat i mitt liv med som jag hoppas att jag kommer kunna berätta om. :)
Men vi får väl se.

Nu så kommer Hanna,Samuel,Raiiiiza och Emelie.
Vi ska ha lite spelkväll.

DET kommer bilder från leos, såfort jag fått dom från Katarina. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback