Onsdag


I måndags så satte Alex i halsen så vi fick åka ambulans..
Det var det hemskaste jag vart med om någonsin, jag trodde verkligen att han skulle dö.
''Nu dör han, nu dör han'' var det ända jag tänkte.
Men det gick ju bra, och den lossnade en stund innan ambulansen kom men den var lixom så att de åkte ner lite hela tiden. Och jag kunde inte få ut de.
Vi satt och åt frukost, macka och sånt.. Så det var en mackbit för mycket för hans lilla hals.
Han fick röntgas men allt var helt normalt. :)
Domt tyckte han hade aldeles förstora mandlar och sen påpekade DOM att det var något med hans tunga.
Så jag hoppas på att dom tänker göra något åt detta..

Från igår till idag var A här. :)
Jätte roligt, och barnen tyckte också det var trevligt.
Måste helt klart vara världens snällaste kille.
Men vi får väl se, de kanske ni får veta mer om.. Någon annan gång. :)

Imorgon är det tandläkaren för Sebastian, dom ska kolla tanden han slog till, se så att det fortfarande ser bra ut. Men det är säkert ingen fara.

Nu ska jag gå och lägga mig.
Ska uppdatera bättre i bloggen med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback