Tycker..

Jag tycker det är tråkigt att jag inte kan skriva saker om mitt liv i bloggen.
Kommer sluta blogga snart, det är verkligen inte roligt att blogga.
Man vågar inte skriva någonting här.
Är så trött på att folk vill förstöra för mig..
Har ingen blogglust för 5 öre längre..

Idag åkte Sebastian iallfall till sin pappa.
Han har gjort en present till honom helt själv.
Kanske inte ska säga vad det är, som Sebastian själv sa till sin pappa idag '' det är en hemlighet i paketet''.
Han var så stolt över sin present. <3

Alexander och jag har bara tagit det lugnt hela kvällen.
Kollat på idol och myst. :)
Han har blivit så himla lockig! Korkskruvar i hela nacken.
Vet inte vart jag har lagt min Kamera heller så jag kan ju inte ta några bilder på sötungen!
OCH IGÅR tog han sina första steg! DE NI, 8½ månad. :) Gick mellan mig och soffan.
Han är ett underbarn. <3 Sötaste ungen i hela världen.

Nu ska jag gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: mamma till thadeus

tycker de är tråkigt att folk ska lägga sig i och prata massa skit hela tiden. ha inte folk egna liv som dem kan lägga sin energi på istället? jag tycker du verka vara en grym människa så stå på dig! förrestän duktig liten kille du ha ! =)

2011-11-12 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback