Ojoj!

Förlåt för dålig uppdatering!!
Men förra veckan så var vi knappt inte hemma en dag!
Lady ska ju ha sina Kattungar snart, och jag måste börja hålla mig hemma.
Därför tog jag en '' göra 1000 saker'' vecka. :D
Var med massa kompisar alla dagarna, hade det jätte kul.
Extra roligt i fredags med hanna och tjejgänget.
Men nu så ska jag vara hemma i stort sätt hela dagarna.
Lady är ju så himla orolig, hon kommer inte till ro och hon blir väldigt frustrerad och kliar upp sår i nacken/huvudet när jag inte är hemma.

Idag så har vi vart med Katta som snart ska ha sin lilla flicka. :)
Hon har bara två veckor kvar! Det är så spännande..
Det är ju det roligaste som finns när man väntar på att någon ska få barn.
Sebastian fick lite kalsonger och Alex en body, och Sebastian blev bortskämd med glassX2 och Happy Meal.
Men nu måste jag ta det lugnt med pengarna rästen av månaden.
Man vet aldrig vad som händer med Lady när kattungarna ska komma, eller om det händer något oväntat med kattungarna. Då måste man ha råd att åka till Vetrinären.

Igår så var det verkligen en jobbig dag, Alexander skrek och sov inte någonting på hela dagen.
Och inte skulle han sova på kvällen/natten heller, vaknade gång på gång, såfort jag la ner honom.. Fick lämna honom till grannen en liten stund så jag kunde lägga Sebastian och göra honom iordning. Grannen kom in med en sovande Alexander sedan. :) Och det var väldigt skönt vill jag lova.
Men IDAG så har lilla Alexander sovit i stortsätt hela dagen!
Och det kan jag verkligen förstå, han behöver ta igen sömnen..

Nu så ska jag börja med maten.
Det blir väldigt snabb mat idag!
Korv med pommes och en stor skål med grönsaker!
Jag är verkligen trött , men turen till Samarkand gav mig konstigt nog mer engergi. :)
Jag hoppas att mina små fina barn somnar ikväll så att jag också kan gå och lägga mig innan 22!


Och jag ÄLSKAR Cubus barnkläder!
Verkligen älskar.. Min nya favorit  affär.. Eller ja, Lindex är väl fortfarande i topp kanske. ;) (är de gäller barn kläder)







Kommentarer
Postat av: född 1996 och gravid

Läs min nystartade gravid blogg. född 1996 och gravid i vecka 25:)

2011-10-25 @ 11:58:11
URL: http://blivandemoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback